Ak máte akékoľvek problémy, alebo otázky týkajúce sa nášho zariadenia, tak prosím kontaktujte Partnera Ecowater, od ktorého ste dané zariadenie kúpili. Kontaktné údaje Partnera Ecowater nájdete v záložke Kde kúpiť?
Predtým, než si zavoláte špecialistu, môžete využiť tieto základné tipy.
Čo urobiť pred zavolaním servisu?
Pred kontaktovaním servisu skontrolujte:
1. Preteká voda cez zariadenie?
Nastavte obrazovku zmäkčovača pre zobrazenie aktuálneho prietoku:
Uvoľnite ľubovoľný ventil nachádzajúci sa na inštalácii zariadenia a uistite sa, či Vám ukáže prietok vody.
2. Je napájací zdroj zapojený do zásuvky a je v sieti prúd?3. Je v soľnej nádrži soľ a nevytvorila soľný mostík?
Ak chcete nahlásiť servisnú požiadavku, môžete tiež vyplniť kontaktný formulár. Potom Vaše údaje poskytneme najbližšiemu Partnerovi.
* = požadované polia